Έχω δηλώσει σε όλους τους τόνους σε
διάφορες συνεντεύξεις μου, ότι η Σαλαμίνα
την δεκαετία του 2020, που σε ένα χρόνο ξεκινάει, θα πρέπει άμεσα να προσαρμοστεί σε νέες βάσεις και ρυθμούς στην επικοινωνία αλλά και στον τρόπο
εξυπηρέτησης του Πολίτη, αφού
"έξυπνη" πόλη είναι αυτή που θα πάψει σταδιακά να “ταλαιπωρεί”
τους κατοίκους της.
Αν αυτό γίνει στα πλαίσια της αξιοποίησης όλων των μεθόδων και των εφαρμοζόμενων
πρακτικών που μας παρέχουν οι
διαδραστικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες, τότε ναι, μπορούμε να πούμε πως η "έξυπνη"
πόλη θα αρχίσει να ξημερώνει και στο νησί μας.
Μια τέτοια καινοτόμα εφαρμογή είναι το σύστημα Novoville -αναφορά
προβλημάτων- που θέλει συμμέτοχους στην επίλυση των προβλημάτων
τους πολίτες και τις υπηρεσίες του
Δήμου.
Πρόκειται για ένα εργαλείο που έχουν κυριολεκτικά στα χέρια τους οι πολίτες, οι οποίοι, μέσω δωρεάν εφαρμογής στο κινητό
τους τηλέφωνο, μπορούν να υποβάλλουν σε πραγματικό χρόνο τα παράπονά τους για
προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά
π.χ δημοτικός ηλεκτροφωτισμός, λακούβες, δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευση
κλπ. στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου για άμεση αντιμετώπιση.
Πετυχαίνουμε λοιπόν, χωρίς δαπάνη για
τον δημότη, μια αποτελεσματική, διαφανή και "έξυπνη" σχέση μεταξύ
Δήμου και δημοτών.
Σε
αυτήν λοιπόν την πρόκληση θα δηλώσουμε και εμείς παρόν,
κάτι που εξάλλου έχουν κάνει με επιτυχία ήδη άλλοι 35 μέχρι τώρα δήμοι της
χώρας (Αθήνας. Χαλκίδας. Λειβαδιάς κλπ) , και θα πούμε παρόν διότι για μας ο πρώτος στόχος στην επίλυση των
προβλημάτων της καθημερινότητας είναι ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του δήμου
και παράλληλα η ενεργός, άμεση και ακριβής συμμετοχή των κατοίκων του δήμου
μας.
Γι' αυτό:
- Εκσυγχρονίζουμε τις δημοτικές υπηρεσίες.
-Καινοτομούμε με
επίκεντρο τον Δημότη.
-Πετυχαίνουμε καλύτερη ποιότητα ζωής!
Γιάννης Τσαβαρής
Δημοτικός Σύμβουλος Σαλαμίνας
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου